O misiune pentru a exersa abilități de fotografiere video


1) Verificați materialele și găsiți un material sau sarcină pentru a o adăuga în video (Luați materialul pe care l-ați pregătit pentru seminar, dacă nu ați făcut asta, acum e timpul să o faceți)

2) În echipă citiți materialele și încercați să aflați următoarele:
- Este ceva material care poate fi prezentat în format video?
- Este ceva material care poate fi arătat în video ?
- Care sunt principalele momente și părțile esențiale ale materialului ?

3) Planificați o structură a prezentării .
- Care sunt principalele momente ?
- Care este ordinea convenabilă pentru a prezenta materialele .
- Care sunt lucrurile pe care trebuie să le verbalizați și care nu?
- Trebuie să prezentați exemple?

4) Faceți un scenariu 
- Prima dată ar fi bine să scrieți fiecare linie care trebuie spusă 
- Discutați și planificați totul în echipă 

5) Citiți în voce tare scenariul 
- Trebuie oare să fie schimbat ceva ?
- Cum vă pare când citiți cu voce tare ?

6) Faceți careva schimbări, dacă este necesar 

7) Acum schimbați rolurile între cititor și prezentator și repetați pașii 5 și 6 din nou

8) Acum gândiți-vă la accesorii și echipamentul de care aveți nevoie 
- Faceți o listă a acesteia și asigurați-vă că le aveți gata pentru ziua de mâine 


9) Pregătiți-vă să vă expuneți sentimentele în fața tuturor participanților 

An Assignment to Practice video shooting skills

1) Explore your materials and find out an assignment or material where you want to add video content. (Take the material you have prepared for Workshop or if you have not done it yet, now is the time to find it)

2) As a team read through the material and find out following things:
- Is there any particular content could be presented in video format?
- Is there any content could be shown in video?
- What are the main points and essential parts of material

3) Plan a structure how you would like to present it.
- What are the main points?
- What is convenient order to present material.
- What are the things you have to say and what are not?
- Do you need to present examples?

4) Make the manuscript
- At first time it is beneficial to write down exact lines to be said
- As a team discuss and plan together

5) Read aloud the manuscript
- Is there anything need to be changed?
- How does it feel to be spoken?

6) Make any adjustments

7) Now change the reader and presenter and do the steps 5 and 6 again

8) Now think about props and equipment you will be needing
- List them and make sure you have those available for tomorrow

9) Prepare to reflect your feelings so far for all the participants in workshop


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Instrumente pentru o producție audiovizuală într-un context educațional